Doorgaan naar inhoud
Onze vermelding op sys.keurmerk.info/

Garantie

Garantie

Op deze pagina vindt u antwoorden op veel gestelde vragen met betrekking tot de garantie op onze producten. Als uw vraag hier niet wordt beantwoord of als u meer informatie nodig heeft, aarzel dan niet om tijdens onze openingstijden van 08:00 tot 21:00 op werkdagen contact op te nemen met onze klantenservice.

Hoe lang is de garantieperiode?

U ontvangt standaard één jaar garantie op onze producten. Deze garantie geldt bij normaal gebruik en deugdelijkheid. Als er naast dit jaar nog aanvullende fabrieksgarantie wordt geboden, wordt dit vermeld in de product beschrijving of kenmerken.

Wat moet ik doen als het artikel bij ontvangst defect is?

Indien u merkt dat een van uw artikelen bij ontvangst defect is, verzoeken wij u vriendelijk om onmiddellijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen samen met u naar een geschikte oplossing zoeken.

Mijn artikel is tijdens gebruik kapot gegaan, wat moet ik doen?

Als uw artikel binnen de garantieperiode kapot is gegaan, heeft u recht op garantie. Neem contact op met onze klantenservice voor verdere assistentie. Onze medewerkers zullen samen met u een passende oplossing vinden.